Menu

Dienstenpagina

Kan jouw shop wel wat onderscheidend vermogen gebruiken, zijn jouw teksten aan een update toe, of wil je jouw online vindbaarheid verhogen? Schakel onze partnerexperts in en bouw verder aan jouw online succes.

Marketing

Digitale oplossingen

Prismix, een designbureau in Antwerpen en De creatieve cocktail om uw onderneming te doen schitteren. Wij focussen ons op KMO’s, eenmanszaken en ondernemers die snel, veilig en voordelig hun marketing content next level willen. Wat kan je verwachten? Als je kiest voor de diensten van Prismix dan kies je voor een totaalservice.  Fotografie, grafische vormgeving, development, copywriting, SEO-optimalisatie en IT-consultancy kennen geen geheimen voor ons.  Tijdens een intakegesprek bespreken we uw noden en stellen zo het perfecte team voor uw project samen. Zo heeft u voor elk onderdeel een specialist die u van A tot Z begeleidt bij het realiseren van uw project. Prijsinformatie Door het brede aanbod en variatiemogelijkheden geven wij steeds een prijs op maat.   
Bekijk dienstarrow_forward

Boekhouding

Exact Cloud Business Software

Met boekhouden en CRM in één geïntegreerd pakket is Exact de basis van ieder gezond bedrijf. Daarnaast bieden wij geïntegreerde pakketten voor KMO's in de productie, handel en zakelijke dienstverlening. Uw abonnement groeit met u mee en is op ieder moment aan te passen naar uw situatie. Met Exact heeft u altijd ongekend inzicht in zowel financiën als relatiebeheer en kunt u snel en eenvoudig slimmere beslissingen nemen. Wat kan je verwachten? Boekhouding & CRM in 1 pakket Exact geeft u ongekend inzicht in zowel financiën als relatiebeheer. Alles is geïntegreerd en geautomatiseerd in 1 online pakket. Met robotic accounting wordt zelfs je boekhouding voor je bijgewerkt. Bereken uw tijdwinst! Pas uw abonnement flexibel aan op uw situatie Groeit uw bedrijf? Dan kunt u op ieder moment extra gebruikers of administraties toevoegen. Activeer modules als bankieren, activa of Scan & Herken om veel tijd te besparen. Ook kunt u gebruik maken van een branche pakket voor productie, handel en zakelijke dienstverlening. Werk makkelijk online samen met uw accountant Online samenwerken met uw accountant op de manier die u uitkomt. U heeft altijd en overal uw up-to-date financiën bij de hand. Zo kan uw accountant u veel gerichter adviseren zonder langs te komen. Mede hierdoor bevelen accountants Exact al 30 jaar steevast aan. Prijsinformatie Exact voor Boekhouden is verkrijgbaar vanaf €31,- per maand. Dit is inclusief relatiebeheer.  Koppel uw CCV Shop aan Exact Online Deze koppeling koppelt CCV Shop met de volgende Exact Online pakketten: - Boekhouden (Basis, Geavanceerd, Premium) - Handel (Basis) - Voorraad: Naast het synchroniseren van bestellingen kun je voor de Exact Handel pakketten ook de producten tussen de webwinkel en Exact synchroniseren EN is het ook mogelijk de voorraad te synchroniseren. Wat wordt er gekoppeld? - Bestelinformatie producten (productnaam, aantal, bedrag van de bestelregel en de btw) - Verzendkosten - Kortingen, zowel kortingscodes als webwinkelwagen kortingen - Klantgegevens (naam, adres) - Indien u gebruik maakt van Exact Online Handel is het mogelijk om producten tussen CCV Shop en Exact te synchroniseren. Benodigdheden De koppeling kost €9,50 per maand. Voor deze koppeling zijn accounts bij CCV Shop en Exact Online nodig. De prijs voor deze accounts is NIET inbegrepen in de prijs van de koppeling.
Bekijk dienstarrow_forward

Keurmerken

Het SafeShops e-commercelabel

Vermijd juridische problemen met het SafeShops e-commerce kwaliteitslabel! Online moet je als webshop aan de meest uiteenlopende wetgeving voldoen. Europese, lokale en sectorgebonden wetgeving kan hierbij verschillen. Daarnaast moet je ook je (bestaande) algemene voorwaarden en privacy beleid aanpassen of opstellen. En met deze laatste in orde zijn met de GDPR of nieuwe privacywetgeving. Wat kan je verwachten? Ook CCV wenst dat je webshops juridisch in orde staat. Hiervoor werken we samen met SafeShops.be. Deze v.z.w en e-commerce associatie begeleidt je om je webshop juridisch in orde te zetten.   Je krijgt bij aanvraag van het SafeShops kwaliteitslabel een set standaard algemene voorwaarden en privacy policy in 4 talen aangeleverd, die je samen met hun juridisch team aanpast aan jouw specifieke case. Je vult daarenboven een vragenlijst naar goed behoren in. Deze vragenlijst loodst je stap voor stap door de juridische verplichtingen en vermeldingen waaraan je webshop dient te voldoen. Vrees niet, zijn er vragen die onduidelijk zijn of zit je ergens mee vast, ook dan kan je de SafeShops juristen zonder schroom vragen stellen. Na terugsturen van de vragenlijst, krijg je feedback en advies. Dit kan zelfs in meerdere 'rondes' gebeuren. Eenmaal alles ok, krijg je het SafeShops label erboven op. Dit zorgt ervoor dat ook de bezoeker van je site weet dat je met alle e-commerce regeltjes in orde bent en dit verhoogt je kans op conversie. Gezien het SafeShops label Europees geaccrediteerd werd, ontvang je meteen ook het Europese trustmark van Emota. Voor zij die ambities hebben naar het buitenland toe, is dit een mooi extraatje. Prijsinformatie CCV negotieerde een korting van €50 per jaar voor jou als klant. SafeShops is meer dan een e-commerce label. Je komt terecht in een open community waar je naast de verificatie ook geniet van interessante presentaties van partners en andere webshops tijdens gratis SafeShops cafés of experience days. Ook geniet je kortingen op andere activiteiten zoals opleidingen, seminaries en congressen omtrent e-commerce of digitaal handelen. 
Bekijk dienstarrow_forward

Logistiek

Kies met de Efoodbox voor veiligheid!

Met de Efoodbox kun je temperatuurgevoelige zendingen op een veilige manier tot bij de consumenten brengen. Gewone pakjes kunnen samen met voeding of andere temperatuurgevoelige goederen vervoerd en geleverd worden en dit betekent dat óok voeding op een rendabele manier tot aan de deur kan worden gebracht. Wat kan je verwachten? De Efoodbox is een concept, ontwikkeld door Efoodconsult met de bedoeling een kwalitatief alternatief te bieden aan handelaren en logistieke partners die bewust kiezen voor voedselveiligheid. Een handelaar of partner die kiest voor de Efoodbox, kiest voor een maatwerkoplossing na grondig overleg en een duidelijk inzicht in de logistiek voorbereiding. Zo zijn we zeker dat de gekozen oplossing steeds het best past bij de context van onze partners en het groeimodel dat ze voor ogen hebben. De Efoodbox kan ingezet worden zowel in de winter als in de zomer, voor lange trajecten tot 36 uur, maar ook voor korte afhankelijk van de situatie. Klanten kunnen ervoor kiezen hun boxen te laten uitrusten met onze sensor en hun temperaturen opvolgen via Efoodmonitor. Prijsinformatie De Efoodbox kan gehuurd of gekocht worden, met of zonder monitoring. Het aantal koelplaten bepalen we samen in functie van het koelprofiel en de logistieke organisatie – 1 of 2 koelsets Voor een offerte op maat, gelieve ons te contacteren.
Bekijk dienstarrow_forward

SprintPack Logistics helpt uw eCommerce business groeien!

Een uniek aanbod: 1 integratie = 1 label = 1 wereld Webservices: webshop met integratie van betaal- en logistieke oplossingen, e-marketing ondersteuning. Webfulfilment: opslag, ordermanagement, pick – pack - ship, retour oplossingen Distributie: Benelux 24h, wereldwijd dagelijkse vertrekken, unieke oplossingen van en naar China. Wat kan je verwachten? Uitzonderlijke ervaring in de e-Commerce industrie, 7.500m2 infrastructuur in België, de meest uitgebreide keuze aan distributieoplossingen én een eenvoudige, snelle IT-integratie, zijn de garantie voor een kwalitatieve oplossing. SprintPack is actief in Europa (Brussel), in China (Peking – Shanghai) en in de USA (begin 2018). Prijsinformatie Voor een prijsofferte, graag contact opnemen.  
Bekijk dienstarrow_forward

Groothandels

ActiePartner Groothandel

Dropshippen van gewilde merkartikelen met alle gemakken welke IT ons biedt? Ben jij op zoek naar uitbreiding van je productassortiment met leuke consumentenproducten? Dan zit jij bij ons goed! Mooie producten, populaire merken waar veel zoekverkeer op zit met een hoge conversie, tegen scherpe prijzen. En met een altijd wisselend én verrassend assortiment. “Changing the world of online business to business wholesale” Omschrijving Voor de klanten van CCV Shop stellen we een unieke groothandels APP beschikbaar! De voordelen van een groothandels APP t.o.v. een feed zijn enorm: o Altijd direct actuele product- en assortimentsinformatie. o Geautomatiseerd doorgeven van orders. o Direct inzage in status van je orders inclusief Track & Trace.  Enthousiast geworden? In drie stappen naar succes: 1. Maak direct een account aan. 2. Login met je accountgegevens. CCV Shop & Actiepartner realiseren dan een beveiligde verbinding. Via deze verbinding wisselen we real-time informatie uit. 3. Start met dropshippen van ons assortiment! Heb je nog vragen? Bel ons gerust 040-7820080 of stuur een email naar info@actiepartner.nl Prijsinformatie €19,95 per maand *Géén opstartkosten voor CCV Shop klanten!*  
Bekijk dienstarrow_forward

Transactieverwerking

Online betaalmethoden volledig geïntegreerd in CCV shop !

Met het online betaalplatform van CCV zorgt u ervoor dat uw klanten hun online aankopen kunnen betalen met verschilleden betaalmethoden zoals Bancontact, IDEAL, kredietkaarten en PayPal. CCV Pay is naadloos geïntegreerd in uw  CCV shop webshop, waardoor u eenvoudig het overzicht behoud. U hoeft niet meer in te loggen bij een andere payment service provider en regelt alle betalingen in de onderhoudstool van jouw webshop. Wat kan je verwachten? Scherpe tarieven Geen abonnements- of opstartkosten Alles-in-een beheer omgeving Snelle uitbetaling   Prijsinformatie Betaalmethode Tarief CCV Shop  Ideal  €0.29  Mastercard  2%  VISA, VPAY, VISA Electron  2%  eMaestro  1.75% + € 0.25  PayPal  €0.20 (+ PayPal)  Bancontact  €0.49  Overschrijving  €0.25  GiroPay  1.6% + €0.20  Sofort  1.3% + €0.20  
Bekijk dienstarrow_forward

Consultancy

Is je webshop juridisch in orde?

Vragen over E-commerce? Je webshop juridisch waterdicht maken? Dan ben je bij deJuristen aan het juiste adres. Een team van experts staat voor je klaar. Bovendien staat deJuristen bekend om haar heldere en persoonlijke aanpak. Wat kan je verwachten? deJuristen (onderdeel van theJurists Europe) is een eigentijds juridisch kantoor. Wij staan voor open, transparant en innoverend recht en zijn gespecialiseerd in E-commerce, ICT-recht en intellectueel eigendomsrecht. Dit betekent dat wij je kunnen bijstaan om je nieuwe webshop juridisch piekfijn in orde te maken, je merk of logo te registeren, of dat we voor jou leesbare, transparante en op maat gemaakte contracten opstellen. Prijsinformatie We beschikken over vier verschillende E-commerce modules. Wens je basic Algemene voorwaarden, een privacy policy en een disclaimer, dan kies je best voor de Moustache, €449. Wil je iets meer uitgebreide documenten, een kwaliteitslabel en een afspraak bij ons op kantoor, dan is de Goatee, €949, wat je zoekt. Verwacht je toch net iets meer? Dan bieden we daarbovenop een gratis update als extra voor maar liefst €1449. Tot slot vertalen we jouw nodige documenten naar de Franse of Engelse taal en bieden we 7/7 support voor de Full Beard, €2449. Alle prijzen zijn exclusief BTW. Maak bovendien gebruik van 10% korting dankzij CCV.     
Bekijk dienstarrow_forward

Design

Webshops op maat

Je denkt aan de opstart van een webshop of je wil jouw huidige webshop in een nieuw jasje steken? Wij creëren voor jou een webshop naar de look en feel die je wenst. Indien gewenst, plaatsen we ook de producten in jouw webshop. Wat kan je verwachten? Een eerste indruk zegt alles. Een mooie layout en een professioneel design van jouw webshop zijn essentieel. Wij ontwerpen een custom-made webshop volgens de look en feel die je wenst, binnen de mogelijkheden van CCV Shop. Ook de volledige inrichting van jouw webshop brengen wij voor je in orde: domeinen, betaalmethodes, verzendinstellingen, orderstatussen, producten, ... Maak gebruik van onze expertise en wij zorgen ervoor dat jouw webshop zonder zorgen online komt. Out2Send gaat voor 100% tevreden klanten. Prijsinformatie Een standaard webshop en design kan gerealiseerd worden vanaf 799,00 €. Afhankelijk van uw wensen wordt er een definitieve prijs berekend. Geen addertjes onder het gras.  
Bekijk dienstarrow_forward

Creative Branding Agency

Aan de hand van fotografie, grafisch ontwerp en digitale media creëert FORT 07 een eigentijdse uitstraling voor uw onderneming, volledig in lijn met uw behoeften en doelstellingen. Een modern imago bezorgt u een zelfzeker gevoel om uw klanten te benaderen. Dit geeft een boost aan uw communicatie en verkoop. Prijsinformatie Vraag vrijblijvend een offerte aan via info@fort07.be  
Bekijk dienstarrow_forward

Fotografie

Uw product perfect in beeld

Om jouw webshop de beste kansen te geven zijn foto’s zeer belangrijk. Gemiddeld wordt een beeld maar 2 seconden bekeken, dat is de tijd die je beeld krijgt om te overtuigen. Wij zijn rasechte productfotografen. Al lijkt een foto maken kinderspel, perfecte beelden komen niet zomaar. Het beste licht creëren om de materie te doen leven tot in de détails vereist jaren ervaring en die hebben we. Wat kan je verwachten? Wij werken vanuit onze studio in Diegem, maar komen ook bij u op locatie. Afhankelijk van het product, volume, technische eisen werken wij steeds een voorstel op maat uit. Het stopt niet bij de foto, ook vrijstaand maken,  imperfecties retoucheren,  een achtergrond creëren of op zuiver wit plaatsen behoort tot de mogelijkheden.  Efficiënt de best mogelijke beelden maken, die uw product in de spotlights zetten is onze opdracht. Wij bekijken samen met jou de beste aanpak.  Prijsinformatie  Afhankelijk van de hoeveelheid producten, de gewenste aanpassingen en de frequentie werken wij een overeenkomst uit. Dit kan éénmalig zijn, of updates en uitbreiding van het gamma bevatten. Iedere webshop of online verhaal is anders, daarom maken wij maatwerk. Standaard kosten 10 packshots in studio, vrijstaand  gemaakt op een witte achtergrond  250 euro. Vaak bevat een webshop honderd, soms zelfs duizenden beelden. Uiteraard ligt de stukprijs dan gevoelig lager. Wij maken dus steeds een bestek op maat van jouw wensen. Neem gerust contact op, bestek en koffie zijn steeds gratis.  
Bekijk dienstarrow_forward

Fotografie die werkt!

Een goed product verkoopt zichzelf. Een goede foto van een goed product is dus essentieel! Het is de eerste indruk en een visitekaartje van uw bedrijf. Jeroen Gijselinckx fotografie beschikt over een eigen studio om uw producten perfect in beeld te brengen. Met onze uitgebreide ervaring in alle soorten fotografie kunnen wij zowel packshots aanleveren als gestylde sfeerbeelden. Kijk gerust op de website www.jeroengijselinckx.be om je te laten inspireren. Wat kan je verwachten? Wij werken op maat van de klant. Uiteraard met ons professioneel oog en advies. In de fotostudio hebben we verschillende kleuren achtergronden om je product te laten stralen. Ga je liever voor universeel wit? Of voor stijlvol zwart? Alles is bespreekbaar! Prijsinformatie Contacteer ons voor een offerte. Wij kunnen je meestal dezelfde dag nog een offerte bezorgen.  
Bekijk dienstarrow_forward

Professionele Fotobewerkingen

Uw producten professioneel presenteren is van uiterst belang om uw omzet te doen stijgen. Wij geven u vrijblijvend tips & advies hoe u dit het beste doet. De fotobewerkingen zelf worden door ons professioneel en klantgericht aangepakt. U betaalt dan ook uiteraard pas wanneer u voor 100% tevreden bent. Ons team bestaat uit talentvolle professionals dewelke geen enkele fotobewerking te moeilijk is. Wat kan je verwachten? •    Vrijstaand maken •    Kleurencorrecties •    Kraag & andere montages •    Complexe retouches •    Kreukvrij maken en rechttrekken •    Schaduw en reflexties •    Webklaar maken van uw afbeeldingen (crop, rezise, webbased, etc. Prijsinformatie Wij maken uw foto's al vrijstaand (een witte of een transparante achtergrond) vanaf Ä0.35. Onze prijs wordt bepaald door de complexiteit, volume en aflevertijd.  Er kan een vaste prijs afgesproken worden bij regelmatige bestellingen. CCV Shop klanten ontvangen 10% korting.
Bekijk dienstarrow_forward

E-fulfilment

E-fulfilment webshop

Wij verzorgen alles van inkomende goederen en stockbeheer tot het verzenden van uw orders en retourmanagement. Wat kan je verwachten? E-fulfilment, alles kan uit handen worden genomen: Inslag, opslag, orderpicking, verzending en retourverwerking. U verkoopt, wij verzenden! Uw webshop wordt gekoppeld aan onze magazijnsoftware, die standaard compatibel is met de meeste webshops. De orders van uw webshop komen bijgevolg automatisch bij ons binnen. Vervolgens worden de orders netjes ingepakt volgens de richtlijnen door u opgegeven. Verder krijgt u ook toegang tot een gebruiksvriendelijke back-end waar u alle orders en back-orders kan terugvinden in een duidelijk overzicht. Eveneens kan u uw voorraad opvolgen. Ook voor kleine/startende webshops.  Prijsinformatie Vaste prijs voor verzending, verpakking en picking. Geen abonnementskosten, geen contract en geen opzegtermijn. Geen addertjes onder het gras. Bij ons kan u steeds terecht voor de beste prijs.
Bekijk dienstarrow_forward